Thursday, July 1, 2010

Mysig dag med härligt innehåll...


Idag har verkligen varit en mysig dag!
I morses kände jag och Tor att vi behövde ha något att göra idag...inte bara gå hemma och dra i trädgården, (för det skulle Tor bli allderes för rastlös för), så vi ringde till svärmor och frågade om hon ville åka med oss en tur till Grästorp som ligger några mil hemifrån...
I tanken hade jag shopping och fika på agendan, så av bar det =)...

Vi var väl hemma hos svärmor och svärfar strax efter 13.00 nån gång och fick oss då lite lunch och jordgubbar till efterätt, välbehövt efter shoppingrunda, sedan spenderades eftermiddagen i deras trädgård *underbart*.
Tack för trevligt och mysigt sällskap idag!

Vi hade bestämt träff med M här hemma vid 17-tiden då vi skulle ge oss av in till stan och polisstationen för både jag och Tor behöver ha nya pass inför Bulgarienresan, och bäst att vara ute i tid nu under semesterperioder tänkte jag, även om jag har haft passen på todo-listan i många månader redan ;-)...men nu så, bara att hämta ut dem om 1 vecka =)...

Nu i kväll är det jag som sitter på verandan och njuter av solnedgången med en cosmopolitan i hand. (Provar nya Smirnoff Cosmopolitan, helt okej enligt mig, men Bacardi Mojito är nog snäppet vassare skulle jag säga ;-)


Mysig fikastund! En paus mitt i shoppingen

Trygghet i farmor och farfars trädgård!
Tor verkligen njuter av livet, och det värmer gott i mitt hjärta att se honom så välmående...

Hjälpa farfar med mekandet ;-)
Ha en FABalicious kväll kära Du!


No comments: