Wednesday, July 21, 2010

Today!


Tor har sitt allderes egna lilla paradis här i trädgården...
Vårat paradis!

Vi har haft en mysig dag här hemma jag och Tor...Förmiddagen ägnade vi mestadels innomhus, men hann också gå ut en sväng när solen hade tittat fram...men Tor blev trött och la sig att napa klockan 12.00...
Sedan vaknade han inte förens klockan 14.45...alltså...jag brukar låta honom sova så länge han vill på sin nap...men efter nästan 3 timmar tyckte jag att han allt fick vakna...och gladare kille får man leta efter...Vilken solstråle som genast satte sig upp i sängen =)...*Härligt*, Han behövde den där napen...
Efter vi hade ätit lite så hade jag förberett Tors pool med vatten, hoppborgen och leksakslådan ute i trädgården...så Tor hade ett eget litet paradis att komma ut till...
Han hoppade genast i poolen och spenderade sedan resten av eftermiddagen utomhus med mig...sedan med M efter jag hade åkt till Korpen...
(By the way...Vår fikadate med Patricia och hennes sötisar blev tyvärr inställd idag. Nu hoppas jag bara att det blir en ny date planerad snart =)...

Skvätt, skvätt...Man får passa sig när man sitter bredvid och försöker sola lite ;-)

2 comments:

patricia said...

Åh härligt det ser ut! Vi måste komma nån dag när det är fint väder så Tor och Elina kan bada och busa tillsammans.

Linda said...

Absolut, You know it!