Sunday, July 25, 2010

En succe!

Hejsan bloggen denna regniga söndag!

Idag har vi städat upp efter festen. I förmiddags städade vi ute på gården, och nu i eftermiddag har vi städat och torkat lite golv här inne.
Både jag och M är rejält sega i kolan idag, vilket förstås inte är så konstigt ;-)

Festen var en succe!, och det verkar bli som jag hade hoppats...nämligen att det skulle bli en fest som många av gästerna kommer prata om länge...=)...alla hade superduperskoj, och vi som värdar och värdinnor är såklart glada att alla verkade nöjda...efter all denna planering =)
Vi var också supernöjda med vädret. Det var ca 20 grader vilket var allderes utmärkt, och även om solen inget sken, så gjorde ju festen det ;-)

Jag kände mig jättefin i min nya klänning, och min stora, starka, snygga Marcus var helt klart svår att slita blicken från igårkväll ;-)...Det är särskillt viktigt att känna sig fin när man är värdpar tycker jag iaf;-)...

En lyckad kväll att minnas länge!
Bilder kommer i nästa inlägg...


No comments: