Monday, July 19, 2010

Bland vinbärsbuskarna...

Jag och Tor har haft en så lugn och mysig eftermiddag.
Eftersom Tor sov och sov, så hann jag lägga mig och vid ett flertal tillfällen somnade jag nästan...men tvättmaskinen väckte mig ;-)...
När Tor också hade vaknat så åt vi lite mat, och Tor bestämde sig för att mysa i sheslongen en stund innan han riktigt hade vaknat till och vi kunde gå ut...
Vi har lekt i hoppborgen och Tor har lekt med sin gräsklippare...plötsligt var han långt borta bland vinbärsbuskarna och smaskade...=)
Vi var ute någon timme runt här på gården innan små regndroppar började komma och vi bestämde oss att gå in...I vänta på att M kom hem så har vi varit på övervåningen och lekt och läst böcker...
Mysig eftermiddag har vi haft!...
Lite nyvaken fortfarande, och mätt, så la han sig i sheslongen med bamse, nalle, snutte och tutte...








2 comments:

vbf said...

Kossan då???? Fick inte han vara med på forsta bilden??? =0)

Linda said...

Ne, tyvärr...verkar som den håller till i Tors rum...