Monday, July 5, 2010

Ne, det får nog bli beachen idag...

Det verkar kunna bli en riktigt fin dag idag, och jag och funderar faktiskt på att ta med mig Tor och åka till stranden...Visserligen har jag några ärenden in till stan som jag borde fixa med, men jag struntar i dem...Dem kan väl vänta...
Nu vill jag bara njuta av fina sommarvädret...,(mina nya fina bikinis ;-), och Tor vill prova på livet på beachen...
Farmor, du som ville åka till stranden en dag...vill du följa med oss? Jag ringer dig snart!

2 comments:

Patricia said...

Blev det någon strand? Vi hade också planerat att åka och bada men det blev aldrig så eftersom det va lite kyligare idag.

Linda said...

Ja det blev det allt =)...men det var allt lite kyligt...men envisen var jag och låg och väntade på solen några timmar iaf...hehe