Thursday, July 22, 2010

Springande förmiddag...

Vi har just haft en mysig förmiddag i gott sällskap.
Patricia och barnen kom till oss för lek, fika, bus och en pratstund för oss mamas =)...
Jag bjöd på hemmagjord glass och den verkade uppskattas ;-)...
Jag är så glad att Tor har fått en så bra lekamrat i Elina, för även om de kivas om någon sak emellanåt, så märks det att de är på ganska lika nivå. Vi får snart ses igen! Tack kära vänner för idag!

Allt trevligt gjorde att förmiddagen bara spang iväg och nu är det snart dags för min mamma att komma och vara barnvakt, och jag ska bege mig till jobbet.
Det var en trött Tor som somnade strax efter våra vänner hade åkt...

Jag har just satt in en potatis-och-kassler-gratäng i ugnen så det finns när Tor vaknar, och M kommer hem, och dessutom behöver ju både jag och M matlåda till imorgon =)...


Glass på trappan...
Tor och Elina...
Jamie, Tor och Elina leker tillsammans...=)...

Ha en fabalicious dag!
PoK/ Trasdockan

2 comments:

patricia said...

Ja glassen uppskattades verkligen! Tack för en mysig förmiddag! Hoppas du hade det bra på jobbet och fick jobba med några roliga personer =)

Linda said...

Vad kul att ni tyckte om glassen =)...Det gick allt bra att jobba idag...som vanligt!...Alltid kul att komma hemmifrån en stund.
Tack än en gång för idag. Det får inte ta långt innan vi ses igen...Kram!