Wednesday, June 30, 2010

Inte längre instruktörsoskuld, och Tor har fått ett nytt åk =)...

Jag på instruktörscykeln.
Premiärtur som spinninginstruktör!
Då har jag avklarat mitt första spinningpass som instruktör.
Det var så skoj, och allt gick bra...(även om spotify valde att krångla lite, och nervös vart jag ju såklart), det kom 8 besökare, och jag som hade gått och varit nervös att ingen skulle komma...Det är ju faktiskt besökarna som gör passet ;-)
Hur som helst så kommer jag säkerligen att stortrivas när jag väl blir lite mer varm i kläderna.
När jag var ute på min lilla shoppingspree häromdagen så var jag in på Babyproffsen och beställde den sulkyn som jag och M länge hade siktat in oss på...och till min, (och Tors), förtjusning så kom M hem med den idag...
Tor har åkt runt i den här hemma, (innomhus), och han verkligen tycker att det är jätteskoj =)...Kul att den uppskattas ;-)...
Vi är otroligt nöjda med vårat val hittills, och att Tors 2 gangstavänner, (W och E), från byn har likadana tyder ju på att sulkyn måste vara bra =)...
Vi kände att vi behövde ha något lite smidigare än Emmaljungavagnen att lasta fram och tillbaka, köra i stan, och som får plats i båda bilarna...
Tor är glad i sin nya sulky =)...

Älskar att färgen at ljust turkose och brun =)
Man ska ju känna sig FAB också när man kör Tor i den ;-)




3 comments:

Jessie said...

Shit.... Nu får alla gamla tanter på trottoarerna akta på sig, när gansta kommer åkande :)
Ska allt komma till ditt pass någon gång, även om jag hatar spinning... Men du kanske gör det roligare :)

Linda said...

Haha, då skulle du varit med igår...jag skrattade gott åt mig själv efteråt ;-)...
Jajamensan, nu är det gangstasen från byn som äger på stadens gator =)...Ska bli kul att träffa er på tisdag!

Patricia said...

Jag beundrar verkligen dig =) Bra gjort att följa din dröm att bli instruktör!