Saturday, July 10, 2010

Salta stänk...

Happy mama i solen!

*Mitt hjärta!*


Efter en tidig löparrunda, (för min del), bland bohusländska berg i morses, så har vi varit på sjön sedan tidig förmiddag där vi bara njöt av underbart väder. När vi kom hem passade vi alla på att göra oss iordning för restaurangbesök och shopping i Kungshamn och på Smögen. Tor var trött efter sjölivet, så han sov en bra stund, innan vi tillslut kunde komma iväg...men det behövde han verkligen.

Jag försökte lägga ut detta inlägget innan vi åkte till till Kungshamn, men då krånglade laptopen, så nu hoppas jag på bättre lycka ;-)...
Nu verkar dock min kamera ha tackat för sig =S...

Våran dag har hur som helst varit omringad av guldkant!
Hoppas Ni haft en bra dag också!





2 comments:

Ida said...

Åh ni ser ut att ha det mycket härligt,fina bilder,njut i fulla drag nu!! Kramar!!

Linda said...

Ja, vi har det bra =)...Hoppas ni också har det härligt! Vi ses! Kram!