Thursday, July 29, 2010

Kaaaka!

Jag och Tor har varit hos min mamma i eftermiddag.
M skulle nämligen ta några öl med sin kompis borta i byn, (semester som det är och allt ;-), och eftersom jag fick vara chaffis och inte kände för att åka hem emellan så fick vi titta in hos mamma i några timmar.

Vi fikade och lekte med Tors alla leksaker som han har hos henne. Lite tråkigt att bara vara inne eftersom det regnar så förfärligt ute...men det kan vara lite mysigt också förstås =)...Saknade bara nån prommis.
Jag har lovat mig själv att trotsa regnet ikväll och ge mig ut på en löprunda, men eftersom det lär vara väldans blött i skog och mark, får jag hålla mig till asfallt och grusväg så jag tar nog bara den korta rundan...huvudsaken är att jag kommer ut känner jag!...Ska bli skönt =)


Tor var väldigt förtjust i ballerina, och ropade efter kaaaka!

4 comments:

vbf said...

Pojken har god smak, Ballerina är ju inte helt fel.....
Mitt tips på rundan är att du får springa två varv. Det gor jag ALLTID när det regnar....hihi =S
Kram till er, nu ses vi snart.

Linda said...

Hehe, ne det fick allt räcka med ETT varv...låt säga att kroppen tydligen känner av 2 kvällars festande på mindre än en vecka...men runt kom jag ;-)

patricia said...

Du är verkligen jätteduktig som är ute och tränar fast det regnar! Jag önskar jag också va sån :)

Linda said...

Man har dispans när man jobbar ;-) Hoppas att vi kan ses snart! Kram