Thursday, July 8, 2010

Busy day!


Phu, jag har verkligen fart runt som en galning idag...fast jag egentligen inte hade något planerat...jag har bara impuls-fart-runt =)...
Jag och Tor åkte in till stan tidigt så vi var där när affärerna öppnade...först gick vi in på "expert" för att framkalla "lite" bilder...
Sedan vidare till cykelaffären för att äntligen köpa en cykelhjälm mitt Tor...
När det var avklarat så gick vi in på blandannat Lindex, H&M och Åhlens, (i väntan på att bilderna skulle bli färdiga)...Det blev lite shoppat i alla affärer vi gick igenom nästan ;-)...Så himla lurigt när det är så mycket REA...jag hann också med att köpa en Bacardi mojito, att ta med mig till kusten i helgen =)...
På vägen hem skulle vi in i mataffären för att handla med oss lite inför semestertrippen och blev ståendes att prata allederes för länge med enn gammal arbetskampart från Tolsjö, men man har ju alltid tid för trevliga människor, så det gjorde inget ;-)...
Vi skyndade oss hem, fick lagat och i oss lite lunch innan det bar iväg med Tor till dagis.
När jag hade lämnat honom tänkte jag att jag hade tid att bara "poppa in" på polisstationen för att hämta ut mitt och Tors pass som jag fick sms om tidigare i veckan, men det visade sig att det skulle ta ca 40 minuter att stå där...Bläää!, men hem kom jag och nu är tredje maskinen tvätt för idag, igångsatt ;-)...
Hahaaa, en riktigt effektiv dag, där jag har bokat av massa to-dos...Tyvärr räcker inte tiden till för mycket mer...men jag har börjat packa inför imorgon, och resten får jag ta när jag kommer hem från jobbet ikväll...
Yippi, imorgon klockan 09.00 sitter jag, Tor och mamma, i bilen på väg till sommarstugan...!
Men nu, off to work!
Kram!

No comments: