Thursday, July 22, 2010

Kvällsblogg



Hallojsan mitt i torsdagskvällen!



Som vanligt hamnar jag framför laptopen efter jobbet. Jag har just packat ner lite till Tor inför helgen...Han ska ju sova borta 2 nätter...En minisemester från mig och M ;-)...men hur ska jag klara mig?



Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan föna och platta håret innan jag lägger mig...allt för att slippa gå upp Fööör tidigt imorgon...för klockan 07.00 imorgonbitti ska jag sitt i grupprummet på jobbet och ta rapport...



Det mysigaste med att jag faktiskt jobbar 7-16, (precis som M), imorgon är att jag kom på att vi kan samåka! =D...jag trodde inte M skulle tycka att det var en bra idé, men det tyckte han...Haha, bara det gör att det kommer bli mycket lättare att gå upp tidigt imorgon!


...och efter jobbet kommer han och hämtar mig för då ska vi fram till stan tillsammans och uträtta några sista ärenden inför festen på lördag...


Blog yá later!

No comments: