Saturday, July 17, 2010

Partyplaning

Jisses vad regnet verkligen öser ner...Men visst käns det friskt i luften =)...
Jag hoppas bara på bättre väderlycka nästa lördag då vi ska ha stor inflyttningsfest här på gården!

Vi har just haft mysigt fikabesök av grannarna (Niklas och Julia...vilka annars;-), och eftersom de är barnvakt till Julias systerson idag så fick Tor en lekkompis =)...Synd att Tor blev trött och somnade efter en halvtimme bara...men så är det ju med små barn.
Vi har iaf planerat lite mer inför festen...och nu är det väl bara till att vänta...inköpslista, lekar, musik och det mesta är färdigplanerat...inköp etc återstår till på fredag...och jag ska fortsätta med mina fönster och lite annan städning som M påstår att ingen kommer lägga märke till...SO what!...JAG kommer iaf njuta av mina nyputsade fönster ;-)...

No comments: