Tuesday, July 20, 2010

Glassigt!

Kul att jag hade glömt att M skulle grejja med en kompis bil efter jobbet idag...Käns jobbigt när man lixom gå och väntar på att klockan ska bli halv fem och han ska komma hem...så ringde jag till M vad 14-tiden, och då påminde han mig att han blir sen...då blir ju dagen bara sååå seg!

Sååå, jag och Tor åkte in till stan en sväng för att jag hade sett nånting som jag ville köpa på rean i förra veckan...men såklart var det slut nu...men jag fick iaf uträttat lite andra ärenden som behövdes inför festen på lördag...tänkte nämligen fixa mina naglar på fredagkväll...och dessutom behövde jag en ny mascara =)...

När vi kom hem igen hade jag och Tor glasspicnic på gräsmattan...och sedan har vi lekt, busat och grejjat lite...

Ikväll när M äntligen kommer hem, blir det iaf grillning!...=D...och jag hoppas att bli ivägsläppt på en löprunda ;-)...




No comments: