Saturday, July 17, 2010

Godmorgon kroppen!

Jag har just väckt min sömniga kropp med en löprunda denna morgon. Härligt att känna den energin!
Jag har kommit på att det är mer "min grej" att springa utan musik, (om det nu någonsing kommer att bli min grej att springa överhuvudtaget),...visst låter det konstigt, för musik lixom underlättar ju...men eftersom jag alltid annars tränar till musik, och ibland på ganksa hög volym, (exempelvis på spinningen), så är det en fröjd för mina öron att bara höra mitt egna pust och frust...

Hehe, jag sprang faktiskt förbi en grupp med kor på vägen, och hela flocken beslutade sig för att springa med mig genom sin hage...en stackare i mitten hängde inte riktigt med och pustade så det tjöt en aning...jag kunde inte låta bli att känna en likhet mellan oss två ;-)...Haha...

Nu ska jag yoga i väntan på att mina älskade killar här hemma vaknar ;-)..

Happy lördag!


Svettig mama!

2 comments:

Ida said...

Gött!! Jag föredrar oxå att springa utan musik,är så skönt att bara njuta av naturen.Kanske för att öronen fylls av en massa ljud dagarna i ända från en liten kille =))

Linda said...

Hehe..Japp...just didnt wanna go there ;-)...Har väldigt ont i mina öron vissa dagar...käns jobbigt, eftersom de ska hålla livet ut ;-S