Friday, July 16, 2010

En paus i fönsterputsen

Jag och Tor var inte sena med att få på oss skor och trava ut på en prommis i morses...Det är skönt att starta dagen med att röra på sig!...
På prommis i morses
Stanna och titta på hästarna...


Just nu tar jag en paus mitt i fönsterputsen som jag har satt igång med...Nu är iaf fönstrena på uterummet/ altanen klara...(måste ju börja någonstans)
Jag kom på att det är bäst att sätta igång redan nu med städning och dyligt inför stora festen vi ska ha nästa helg...
Tor ska strax napa, och jag ska fortsätta putsa fönster...
Hoppas alla har en bra dag...

2 comments:

Jessie said...

Jag har också kört ett fönsterrace idag... Både huset & altanen... Shit vilket jobb det är. Stackars de som har fler fönster än jag :(

Linda said...

Haha...Ja, det tar sin lilla tid...längre tid än man tror...men det är gött när det väl är gjort ;-)...Du får ju se mina fina fönster nästa lördag ;-)...Kram! Ps. Ha så gott på semestern Jessica!