Friday, July 30, 2010

Fredag!

Hallojsan fredag!

Idag blir det ingen träning för min del...löprundan igår kändes seg och gav ingen energi, snarare tvärt om, så jag gick och la mig 21.30 ca. Jag frossade och mådde inget vidare igårkväll och jag fattar ju själv att den senaste veckan har varit ganska påfrestande på min kropp med massa träning OCH 2 festkvällar, (till skillnad från vanligen ingen).
Jag har sovit gott hela natten till klockan 08.00 imorses så vila och sömn var välbehövligt ;-)...idag mår jag bättre men jag ska absolut ta kroppens signaler på allvar och låta mig själv vila idag.

Familjen har inga planer för dagen. Det är blött ute, men uppehåll för tillfället, så mina grabbar har gett sig ut i trädgården. Jag ska själv göra dem lite sällskap en stund nu.

Ikväll blir det jobb för min del, men sedan har jag ledigt för andra helgen i rad =)...det är alltid skoj att komma till jobbet, men idag blir extra skoj, för jag ska jobba med Patricia! =)

No comments: