Wednesday, July 21, 2010

Strandad!

Åh...Just nu är jag lite sur och arg i hemlighet...

Jag är arg för att M tydligen bestämde sig för att ha semester när typ hela sommaren är över och alla andra har gått tillbaka till jobbet...
Ne..., inte för att det ÄR så...men det KÄNS så, just nu iaf...

De tre senaste veckorna har verkligen gått lååångsamt...käns som Ms semester aldrig kommer, och jag bara väntar och väntar, för när M går på semester så kommer jag också ha lite semesterfeeling, så är det ju bara...
Man kan ju alltid hoppas att vi har lika tur med vädret de veckorna, som det har varit hittills i sommar...för nu har lixom jag och Tor fått gå runt i trädgården i värmen och solen, och känt oss strandade, medans alla andra, (som har semester), kan ge sig ut på sjön eller små familjeutflykter...
Visst kan jag och Tor också ge oss ut på sjön, utan M, men jag kan ju lixom inte köra båt och då har vi genast stött på ett litet hinder...
Men visst får jag väl köra båt...alltså rent lagligt va?...för det är väl inget körkort på det egentligen...eller?...


Det närmaste sjön jag kommer idag är väl min marinrandiga tröja ;-)...

No comments: