Friday, July 9, 2010

Sunshine!



Det har varit eftermiddag här i paradiset, och nu är kvällen kommen...
Det käns att det är lite kallare i luften nu...men vinet värmer gott ;-)...
Mamma, mormor, och morfar har gått ner till stranden, jag blir kvar i stugan att försöka somna Tor...och, (peppar, peppar...), nu tror jag faktiskt han har somnat ;-)...
Det är inte lätt att vara 16 månader och komma till ett paradis som måste undersökas och upptäckas...det är inte konstigt att han har svårt att komma till ro då...

Jag har hunnit med att sola och yoga lite under eftermiddagen också...mellan upptäcksfärderna med Tor =)...*mysigt*

Nu ska jag bara njuta av svensk sommarkväll...imorgon blir det en tur ut med båten i västkustens skärgård och bad på bohuslänska klippor...sedan shopping och restaurangbesök på smögen och i Kungshamn under kvällen...

Lite bilder från eftermiddagen/ kvällen;


Tor hällde ut sin påse med ostbågar i min säng ;-)...
Han lekte i trädgården...
Vi grillade och åt ute i gröngräset
Tor älskade blåbärspajen som min mamma bakade...
Ha det FAB!
Godnatt bloggen

No comments: