Thursday, July 8, 2010

Dax att njuta lite...

En del av Trädgården


Imorgon lämnar jag och Tor, Marcus här hemma, och drar iväg till Västkusten och sommarstugan över helgen.
Det käns så skoj att ta med mig Tor nu när han kan ha lite mer glädje av att komma ut dit...och jag älskar att jag har möjligheten att ge honom detta, (denna trygghet, frihet, mysfaktor och känslan), som jag själv känner när jag kommer dit. Förhoppningsvis kommer jag kunna ge honom det i många år framöver!

Jag ska ta med mig min nyinköpta Bacardi Mojito, och min vinare som M köpte till mig häromdagen och njuta!



Självklart ska vi också se till att hinna med ytterligare ett besök ut till stugan i år..., då M också kan följa med, för han, liksom mig älskar också det stället!



Lite bilder från augusti förra året, då vi var där senast;


Utsikten från stugan


I år kan Tor själv spring runt och utforska, upptäcka och känna morgondaggen från gräset under bara föttter på morgonen...

No comments: