Sunday, July 25, 2010

Bildkollage från inflyttningsfesten

Feeling FAB and...Ready to PARTY!...
Det bjöds på välkomstdrink och lite snacks


Det blev snart en stor samling härliga människor



Vi fick ett äppleträd

Marcus och Niklas hade fixat ett stort kylförvar till allas dricka...Ett badkar fullt med is

Det lektes lekar

...och efter lekarna bjöd vi på lite tilltugg, vilket verkade uppskattas, för alltihop tog slut ;-)
Lena och Jag

Sandra och jag

Det blev dans frampå kvällningen


Fina Ida underhöll med, (ljuv), musik!Who?...ME!

Jessica var ett stort fan av ostbågarna, så de fick åka i Elliots cykelsadel med hem till henne =) Presentbordet

Vi hade en helt FABALICIOUS kväll igår, och vi vill tacka alla gäster som gjorde festen till vad den var! Helt fantastiskt att så många kan ha så kul tillsammans!

Nu blir det en sväng in till stan med mina pojkar här...Det blir nog att Mc Donalds-mat får följa med hem...

Ha en fortsatt skön, (om än regning), söndag!

PoK/ Trasdockan

4 comments:

Ida said...

Fina bilder =)) Jätte snygg var och är du i din fina klänning!! Var riktigt skoj kalajs!! Då tar vi nya friska tag på tisdax =)) Krampåer!!

Linda said...

Tack vännen!. Du var också en riktig pingla, precis som du brukar =). Japp, tisdax it IS...ska bli väldans skojj!

vbf said...

Jag ser att det var ett (väldigt!) litet hatt-party.
Det gillar jag...... puss

Linda said...

Haha, I know you do =)...