Wednesday, July 28, 2010

Tisdaxklubb

Jojo, igår bar det av till Harrys. Jag småsprang nästan från jobbet till Jeanette och förfesten, för nu skulle det bli festa av ;-)...och jag låg ju 2 timmar efter...hehe
Förfesten var skoj och hann ikapp innan vi gick vidare till tisdaxklubben.
Eftersom det var 25+, så ska jag inte säga att jag kände igen så jättemånga, men några kända ansikten dök upp...dessutom har jag inga problem att prata med okända männiksor...så länge de är trevliga =)
Det blev dans med fina tjejerna och kvällen var riktigt bra!
Tack tjejer för en trevlig kväll igår ett särskillt tack till Jeanette för du ställde till med förfest!
Förfesten
På väg till tisdax!...

Jag och Ida
Ida underhöll ;-)


Nu ska jag gå och fixa mig iordning lite och sedan spendera dagen med mina grabbar...I eftermiddag blir det spinning...Det ska bli nice!
PoK/ Trasdockan




2 comments:

Ida said...

Haha fina fina kort =D skoj hade vi,tack för igår,är lite trött i ögat idag men annars ok =) Kramar!!

Linda said...

Ja, väldans fina =)...Det var skoj igår och jag har ju såklart dig och de andra tjejerna att tacka för det! Skönt att höra att du mår okej idag...jag mår också bra, men visst, lite trött är jag...Ha det bra! Kram!