Tuesday, July 6, 2010

Bakning på gång, och eventuell semestertripp...

06.45 var det dags att vakna och gå upp, tyckte Tor som låg där uppe och pratade och gnydde om vartannat ;-)...
Lika bra det tänkte jag eftersom jag och Tor ska baka nu på morgonen inför vårat underbara besök som kommer i eftermiddag =)...Ida och Jessica och Tors gangstavänner kommer för lite prat, lek och bus =)...Det ska verkligen bli skoj att träffa dem!
...och om det fortsätter att bli. vad som verkar, en varm och solig dag, så ska jag fylla upp Tors lilla badpool så de kan plaska, om de vill ;-)...

Det verkar som att vi kanske ändrar våra planer inför helgen dessutom...
Det ryktas om att det ska bli fint väder och jag är 3-dagars-ledig över helgen så känner jag att en semestertripp skulle vara nice för mig och Tor...Det verkar som att jag, Tor och min mamma åker till sommarstugan i Kungshamn...M blir gräsänkling, och jag tror inte han "mind", så att sänga ;-)...

Morgonmysisar...

2 comments:

Patricia said...

Hihi ser att Thor också har en sån fin "kopyjamas" som Elina har =)

Linda said...

Haha, den är störtskön!