Sunday, July 11, 2010

Västkusten is the place to be!

Åh, underbara västkusten!...It sure is the place to be!...
Igårkväll vart vi ju, som tidigare nämnt, inne i Kungshamn och på Smögen för lite mat och sedan shopping.
Jag skulle ljuga om jag sa att festbegäret inte kom när båtarna på bryggan pumpade musik och alla människor var så festligt glada...
Det käns inte som så längesedan jag själv satt i någon båt vid bryggan med glada sällskap och grundade innan festen bar vidare till något av bryggans inneställen...eller till Kungshamn..."på den gamla goda tiden" ;-)

Jag, Tor och min mamma åkte också in en sväng till Smögen idag, mest för att bara passa på.
Vi hittade lite fint att shoppa, och tog oss en rejäl fika innan vi åkte tillbaka till sommarstugan och softade innan vi packade ihop oss för hemfärd...


Jag och Tor på Smögen!
Jag och Tor på restaurangen i Kungshamn

Nu är jag och Tor hur som helst åter hemma hos vår älskade M, och här har vi det också bra ;-)...
...men som sagt, det blir "most likely" ytterligare en tripp till sommarstugan innan denna sommaren är över!...Längtar redan =)

No comments: