Friday, July 2, 2010

Liite avis måste medges ;-)...

Nu när jag var och lämnade Tor på dagis så kunde jag inte låta bli att känna en känsla av hur fel det var...
När vi kom med bilen och skulle parkera, så kom det flera föräldrar med sina barn...men som var påväg HEM...och kanske till och med gick de på semester idag?...

Istället kommer Tor när andra barn går hem...hoppas att han inte blir helt själv där på dagis i eftermiddag...Det är ju inte så många barn nu i semestertider...

När jag kom hem igen hade jag missat samtal från min pappa. När jag ringde upp så frågade han om jag och Tor ville åka med ut på sjön nu i eftermiddag...och JA, det VILL vi...men vi kan tyvärr inte...därför känner jag mig liite avis på de lyckliga som har semester och är lediga just idag ;-)...och just idag tänker jag tillåta mig själv att vara lite avis faktiskt...även om jag vet att jag har det hur bra som helst i mitt liv just nu...utan att ha semester ;-)...

Tor och morfar.
Bild från förra veckan då vi var på väg ut på sjön...

3 comments:

Patricia said...

Åh vilken mysig blogg du har =) skulle kunna sitta här och läsa hela kvällen! Och vilken söt liten kille ni har! Ni ska verkligen va stolt! Tack för en trevlig arbetspass idag, hoppas vi jobbar ihop fler gånger!
Kram

vbf said...

Fina killar på bilden...... =)

Linda said...

Patricia;...Tack!, Din blogg är ju också jättemysig. Så fin layut dessutom =)...och ikväll jobbar vi ju igen =)...Det blir skoj!

VBF; Japp...2 av mina favoriter =)