Sunday, July 18, 2010

Lite pics från dagen...

Eftersom jag behöver en klänning till nästa helg, (och festen), så bestämde vi i förmiddags att vi skulle åka en snabbis till Trollhättan innan jag började jobba...
Jag hittade klänningen...och jag är SÅ glad!, den är så fin...men jag tänker hålla den hemlig till Festen, så inga pics på den ;-)...
Vi drog till Trollhättan...


Fiskarna och det porlande vattnet var spännande ;-)...
Man blir trött när man shoppar ;-)

Nu ska jag och M fortsätta se på Cold Feet som vi började titta på DVDavsnitten igår =)...så bra!
Godnatt bloggen!

3 comments:

patricia said...

Det ska bli kul att få se bilder från festen och en uppkläd fin Linda =)

Linda said...

Ja, jag kan lova att det kommer bilder från festen =)...

Linda said...

Ja, jag kan lova att det kommer bilder från festen =)...