Friday, July 23, 2010

Att uppskatta till en helt ny nivå...

Åh, vad skönt!, vilken lycka!...
Jag har varit ute på löprunda och även magmuskler och armuskler hann få sig en omgång =)...
Vilken känsla att bara kunna ge sig ut, helt oberoende, och träna när klockan är 21.30 på kvällen...något som för några år sedan jag bara tog för givet...
Jag ska säga att det är inte så självklart när man som föräldrar ha en liten att tillsammans ta hand om...

Jag känner ibland som en skyldigthet att vara hemma på kvällen, särskillt som jag är borta många kvällar i veckan redan som det är...ibland kan jag till och med ha lite dåligt samvete för jag ger mig iväg till gymmer så fort M kommer hem...
...men ikväll behövde jag inte ha dåligt samvete, för M kunde göra vad han ville medans jag var ute på landsvägar och grusvägar...

Men samtidigt som denna "frihetskänsla" uppfyller mig, ska jag erkänna att mina tankar ägnas mestadels åt Tor...och jag saknar honom så mycket redan...

Nu bli det soffläge, (med godisskål;-), framför tven en stund, innan sängen väntar...
Godnatt bloggen!
PoK/ Trasdockan

No comments: