Monday, July 12, 2010

Snabba förmiddagar...

Då var det snart dax för jobb igen då...men, jag jobbar ju bara ikväll, sedan är jag ledig 3 dagar igen ;-)...*älska att jobba halvtid*
Jag och Tor har spenderat förmiddagen i trädgården...Tor har badat i sin pool, jag har solat, vi har vattnat och fixat lite utomhus...förmiddagarna går så fort när jag ska jobba kväll.
Nu har jag lagt upp Tor i sin säng, och hoppas att han ska somna snart...Han hade svårt att komma till ro igårkväll och somnade väl inte förens 22.30...därför ville jag inte väcka honom för tidigt i morses, men 07.30 fick han lov att vakna...
Nackdelen med semester är ju att rutinerna gärna ställs om...men jag antar att det är värt det ;-)
Ne nu ska jag fortsätta att pyssla lite här hemma...
Njut av dagen!
PoK/ Trasdockan
Kul bild från i lördags!
Tor undrar väl vad som ligger strandat i vattebrynet ;-)...

No comments: