Friday, July 16, 2010

Dags att jobba!

M kom hem extra tidigt idag...Jag visste att han skulle komma hem tidigt, men inte såå tidigt. Han hade med sig en sommarpresent till Tor. Vi pratade lite om att ge honom någonting i sommar, men vi visste inte riktigt vad...så igår såg jag denna grejen som jag tog upp på förslag till M...och idag hade han köpt den till Tor...
Kan ni gissa vad det var ;-)....




En hoppborg med Rorri som Tor tycker så mycket om på Tven =)!...
Nu är det iaf dags för mig att åka till jobbet...Det blir nice efter några dagars ledighet ;-)...



4 comments:

vbf said...

Linda, nu låter du Tor leka på den själv. Vi vet ju annars att du gillar hoppborgar...... (och jag).
KramJ

Linda said...

Haha...Ja, du om NÅGON vet ju att jag gillar hoppborgar...very much! =)...Synd att den bara håller för max 40 kg...;-)

vbf said...

Våran var ju max 3 vuxna men den holl ju fint for 10 ändå.....
haha =)

Linda said...

=D