Wednesday, July 7, 2010

Tapas och film igår, jobb och jobb idag

Igårkväll var så mysigt. Vi hade grannarna över och beställde hem massa olika tapas från "nya" stället i stan "Bakgårn"...Jag och Julia smaskade och åt...Marcus och Niklas tyckte mest att det var tur att vi hade lite chokladkaka till efterrätt, så de blev mätta ;-)...

Efter "Allsång på Skansen", så gick Niklas och Julia hem till sig, och jag och M tittade på filmen "Shutter Island" som vi hyrde...Konstig film...men ändå rätt bra tyckte jag...det gällde att hänge med i de hastiga byten av dimention/ verklighet, eller vad man nu ska kalla det...

Idag däremot så har jag jobbat helda dagen...och än är det inte slut. Jag ska bara byta om och sedan dra in till gymmet för att ha mitt spinningpass...Får väl se om några kommer idag...vädret är ju underbart, så de flesta går väl helst inte till gymmet skulle jag tro =)...

PS. Nu är det bestämt att vi åker till sommarstugan i Kungshamn på fredan och stannar över helgen...Jag och Tor hoppas på varma klippor, salta bad, god mat och en allmänt mysig minisemester =).DS
Have FAB!
PoK/ Trasdockan

No comments: