Sunday, July 18, 2010

Godmorgon Söndag!



Idag hoppas jag att solen verkligen håller sig framme...Vill gärna kunna vara ute lite mera med familjen idag...Tänk att det var stålande sol igår morses när jag sprang, och sedan det bara vände, så kom massa regn...
Idag blir det iaf långprommis med mina killar...alltid mysigt!

Det käns svårt just nu att motivera mig för att komma i min "bulgarienkropp", som jag ju ska ha som mål...Det är inte träningen som är problemet, för den är i full rullians och där finns motivationen...men däremot är det detta med lite för god mat och lite för mycket av det söta och onttiga som har en tendens att fresta i sommaren...och ännu värre lär det ju bli när M går på semester...Ne, jag MÅSTE skärpa mig!...
Jag har inte gått upp i vikt eller så...men däremot vill jag ner några kg innan resan...
Japp, japp... Sunny beach..here I come ;-)...hehe

Denna bukett plockade jag, och gjorde i ordning i fredags när jag och Tor gick morgonprommis...

2 comments: