Sunday, July 4, 2010

En suverän dag igår...

Hejåhå...och Godmorgon bloggen!

Igår var en suverän dag! Eftersom jag skulle jobba på eftermiddagen så kände inte jag för att åka ut på sjön, (även om det skulle varit skönt en dag som igår), men jag vill inte känna mig stressad när jag är på sjön.
Ist åkte jag och mina boys fram till torget och stan...och mycket shopping blev det...mest för Ms del..., men det behövdes...även jag och Tor fick såklart med oss ett och annat hem...
2 bikinisar blandannat till mig...mycket skojjigare att köpa bikini detta året, än förra...Kul att få känna sig lite FAB lixom ;-)...

Väl hemma var det jag som solade...och passade på att yoga lite...*härligt* att slappna av och få lite energi innan arbetsdagen skulle sätta fart ;-)...

Jag åkte till jobbet..., och kom sedan hem till ett glatt gäng som satt i trädgården, hade grillat gott och druckit gott, så det vara bara att haka på med min cosmo, och till och med 1 öl unnade jag mig i den varma sommarkvällen. Det blev några timmars trevligt kalas i trevligt sällskap. Kul!

Bilden är inte från igår...Hehe...

No comments: