Wednesday, July 14, 2010

En bra dag!

Elina och Tor. Nyfunna vänner...=)


Vilken mysig dag vi har haft idag!...
Playdaten i Källby hos Patricia och barnen var så mysig, (när jag väl hade hittat dit...hihi ;-),...Tack för GOD paj och GOTT sällskap fina Ni!
Jag fick titta på foton från Patricias och hennes mans bröllop, och jag kan ju erkänna att jag längtar liiite mer nu till den dagen då jag själv gifter mig...när det nu kan tänkas bli ;-)...hehe.

Det var superkul på spinningen idag...Jag hade inte förväntat mig att någon skulle komma, eftersom många har semester och dessutom är det ju väldans fint väder...men det kom ett glatt gäng och jag blev possitivt överraskad...Det glädjer ju så =)...
Nu ser jag fram emot nästa vecka när jag har nya låtar...ska bara passa in ett tillfälle att låna spinningsalen innan och gå igenom programmet själv =)...

Imorgon vätar en dag ute på sjön...i Värnens skärgård.
Jag och Tor ska åka med min pappa ut i båten och jag ser SÅ mycket fram emot sol och bad...Jag blev så lycklig när pappa hade fått ledigt imorgon!


Tor hade tur! Det fanns en pool i Källby också ;-)

2 comments:

patricia said...

Ja det va verkligen mysigt att ha er här! Det måste vi göra om snart! Nu får du gå hem och tjöta på din M så du också får stå som brud =) Du kommer att va såå fin som brud! Kram!

Linda said...

Hehe...jag får väl lirka lite ;-)...Tack!