Monday, July 19, 2010

Jag startade dagen med att spinna...

God middag!
Idag lämnade jag Tor hos min mamma strax innan 09.00, för jag behövde komma iväg till Korpen för att gå igenom mitt nya spinningpass som jag har satt ihop...
Det käns som det blir ett bra pass...det är lite mer "intervallträning" i detta passet, men det är ju viktigt att man har lite olika sorters pass ;-)...tror jag iaf...Ska bli kul att se om det kommer några på onsdag, och vad de tycker isf =).

Innan jag åkte hem så åkte jag och hämtade Tor igen, men efter att ha lekt och busat med mormor hela förmiddagen så var han trött och somnade med en gång när vi kom hem...och han sover fortfarande, så jag har haft turen att duscha och fixa mig iordning helt i lugn och ro.

Jag vet inte vad vi ska hitta på idag, men det får nog bara bli hemmadag med utomhuslek.
Jag saknar solen, och jag känner mig trött, så i vänta på att Tor vaknar ska jag nog lägga mig på sängen...och kanske hinner jag slummra lite?...

PoK/ Trasdockan

No comments: