Tuesday, July 20, 2010

Effektiv?...

Färdighandlade och på väg till bilen...

Jag och Tor har bestämt oss att försöka ha en effektiv dag. Eller inte så effektiv kanske...men massa smågrejer som jag hela tiden tänker att jag ska ska göra...ska bli avklarade idag, har jag tänkt...

Jag började med att torka ut Tors bilstol...han har ju ätit banan där, och det syntes...men nu så har jag torkat och "putsat" lite ;-)...
Sedan åkte vi till affären för att handla lite mat för veckan...det var inte så jobbigt, och snart avklarat.
Väl hemma fick Tor klara sig själv i trädgården, medans jag plockade upp och in varor, innan han fick sig ett litet mellanmål, och somnade stax efter...

Eftersom Tor sover nu, så passar jag på att putsa resten av fönstrena som blev kvar häromdagen...

Får väl se om Tor vaknar snart...men hursomhelst så har vi lite mer städning som jag hoppas bli klar med idag...;-)...
Have FAB!

Tor får leka med en gammal...,(den är verkligen gammal), traktor som Niklas har tagit fram från någon bod här på gården.

...och jag passar på att putsa fönster och få lite sol på samma gång ;-)

No comments: