Wednesday, July 21, 2010

Godmorgon från oss!

Tor denna morgon!

Hej bloggen!

Jag sitter här och funderar på hur jag ska lyckas komma ur sängen på fredagmorgon, då jag ska jobba dag ju...och jag börjar 07.00! =S...det är ju vanligtvis då jag vaknar...som tidigast ;-)...

Alltså snacka om att man blir bortskämd med sovmorgon när man mestadels jobbar kvällar ;-)...Jag är iaf väldans glad att Tor har semester från dagis. Han slipper gå upp tidigt och kan vakna när han vill, för världens bästa farmor kommer till honom och är barnvakt tidigt på fredagmorgon innan jag åker till jobbet...
Idag väntar jag och Tor besök av Patricia och hennes barn. Jag hoppas att vädret ska vara bra, (eller iaf inte regna), så vi kan vara ute i tädgården och barnen kan leka...Det är ju så härligt att vara ute!
...och ikväll ska jag ju ha pass på Korpen =)! Det ska bli kul med nya passet som jag har satt ihop...men jag är också lite nervös inför det...Skönt ska det bli att träna iaf...för jag fick ingen löprunda igår...jag och Tor får väl ta en prommis efter frukost för jag måste röra på mig...jag har abstinens!...
Godmorgon från oss!




...med flugsmällan i högsta hugg ;-)...Han har sett hur jag och M gör...haha

No comments: