Thursday, July 15, 2010

Lite om allt...

Haha...här kommer dagens 5:e inlägg...galet!

Jag vet inte riktigt vad som har hänt med bilduppladdningen på blogspot, men förr kunde jag alltid trycka "Done" för att få undan "uppladdningsrutan"...nu kan jag bara trycka på x:et i högra hörnet...dock inte när jag mobilbloggar...och det är därför som det inte blir någon mobilbloggning längre...tyvärr...jag kan lixom inte publicera =(...Hade ju annars varit mer lämpligt nu när sommaren är här ;-)...

Imorgon skulle Tor egentligen gå sin sista dag på dagis innan han tar sommarlov, men hans dagisfröken ringde och sa att hon inte skulle vara där imorgon, och eftersom han bara har varit på "sommardagiset" en gång tidigare i veckan, så tyckte vi att då kan det kvitta...Det käns dumt att lämna dit honom när han inte känner till det så bra än...

Nu sover Tor iaf, efter dusch, lek och bus...Han är en glad kille, och jag är SÅ glad i honom!




No comments: