Wednesday, July 28, 2010

En lugn dag...

Vi har verkligen heft en lugn dag, det behövde jag.
Vi var inne en sväng till stan i morses för att köpa ny gräsklippare till Tor...Hans gick sönder igår...och han älskar ju sin gräsklippare, så vi tyckte han kunde få en ny...Dessutom behövde vi storhandla.
Vi har mest varit ute i trädgården idag. Tor har lekt, M har klippt gräset, och jag har mest bara varit statist i trädgården...Haha, gått runt och lallat lixom ;-)
Tor sov några timmar i eftermiddag. Jag la mig på mattan på golvet i Tors rum bara för att titta lite på honom, (jag trodde nämligen att han var på gång att vakna), men med hans puff-fotölj som kudde, så somnade jag med ;-)...klart jag är lite trött efter föregåede natt.
17.00 så var det självklart spinning för min del. 2 tappra damer kom idag och höll mig sällskap, men skoj hade vi, och jag känner oerhörd energi efter ett spinningpass idag =).
Nu är jag duschad, fönad och plattad i håret. Imorgon väntar nämligen en tidig uppgång eftersom jag ska jobba dag imorgon =)...det betyder kvällen fri för familjen =), men M ska till en kompis några timmar på eftermiddagen.
Utomhuslek idag!



Redo för spinning!

Ha det FAB!
PoK/ Trasdockan



No comments: