Monday, September 28, 2009

Välkommen nya vecka!

Åh, vad härligt det är med ny vecka!
Jag och Tor inledde med att åka till affären och STORhandla, så nu är det gjort.
Men jag läntar verkligen till om några månader när Tor kan börja sitta i den där lilla utvikbara sitsen som finns på vagnen, för jag ljuger inte när jag säger att babyskyddet tar en hel del plats när man handlar...

Nåväl, jag vill tacka mina läsare också för att ni förra veckan (vecka 39), gjorde så besökarstatusen på min blogg, steg ytterligare.
Bloggen verkar växa för var vecka, och det är ju superkul ;-)...Tack ska Du ha!

Nu sover Tor och jag har lite smått och gott att fixa med här hemma. Promenaden tar vi i eftermiddag ist...denna dagen kommer bli en bra dag =)
Hoppas ni också har en bra dag att se fram emot!


...och nej, jag gör inte att han skrattar så varje gång jag ska ta ett kort på honom. Däremot tror jag att han vet när han ser kameran ;-)...Så tycker han väl att det ä'r kul att hjälpa mig i affären...alltid får han något att hålla i...gärna något som prasslar ;-)

3 comments:

mamms said...

vilket supergulligt kort på din lilla kille.

Elin said...

Ja, babyskyddet tar verkligen stor plats i vagnen. Men på ICA Maxi där vi bor har de "inbyggda" babyskydd på vagnarna så att man har hela vagnen fri att lassa varor i! Mycket bra tycker jag.

Tack för en rolig blogg =)

Linda said...

Åh så bra. Här har de bara vagnar med front som liknar en bil med ratt och allt, men de vagnarna är för lite större barn tror jag.

Tack för du gillar bloggen, vad glad jag blir!