Saturday, September 19, 2009

"soft" dag

Hejsan!

Vi har just kommit hem efter promenad.
Denna dagen som skulle varit soft har i vi istället faktiskt fått en del gjort.
Jag hann med gymmet i förmiddags, sedan hem och fixa mig iordning innan vi åkte in till stan för att handla lite...dessutom har vi nu beställt en ny bilbarnstol till Tor som vi ska hämta ut nästa fredag, tänk att han har blivit så stor =).

...och nu har jag och Tor som sagt varit ute och gått en långpromenad med min mamma *härligt*.

Nu ska jag laga mat.
Jag ska faktiskt ge mig på att laga ett av de "nya" recepten som jag bloggade om tidigare i veckan.
Jag kom på en kul idé; att jag kan ju faktist laga måltiderna, sedan kan jag ju lägga ut recepten här på bloggen så kan mina läsare också prova om ni skulle känna för det =)

Hoppas ni har en bra eftermiddag!



No comments: