Tuesday, September 22, 2009

Ny frisyr

Efter badet så får Tor såklart en mössa på sig medans håret torkar, just för att inte bli kall om huvudet. Idag somnade han ju i bilen på vägen hem, och jag drog bara av mössan när jag la över honom i sin säng.
När han vaknade hade han fått denna frisyren och den går inte att göra något åt...men jag ska våtkamma håret lite ;-)
Kul frisyr iaf, tycker jag...
Tor har iaf ätit superbra till lunch idag, och det glädjer mig för just nu har vi uppdrag få-Tor-att-sova-hela-nätter-utan-matning, här hemma, och ju mer han äter under dagen, ju bättre får jag för mig att han borde stå sig under nätterna...(vi har ju börjar med godnatt-vällning nu också)...
När Tor vaknade innan lunchen såg han ut såhär i håret.
En keeper-frill?
Försökte få bild på håret innan lunchen, men ist fick jag denna bilden.
Haha, han ser så rolig ut...som om han visste att håret är konstigt och ville fjanta sig med det lixom =)


No comments: