Friday, September 11, 2009

Bästa medicinen

Tor har ägnat större delan av dagen åt att sova.
I förmiddags sov han 2,5 timmar, sedan kom han upp och åt, körde lite i sin gåstol, och busade med mig...
Sen lade vi oss i sängen och jag läste en saga för honom, då somnade han om, och sover fortfarande. Jag somnade också till någon halvtimme.

Det är ju bara så att bästa medicinen är att sova/ vila när man är förkyld, så jag är bara glad att han sover.
Men han har absolut inte visat tecken på att han är sjuk när han väl är vaken, (förutom snuvan då), ingen feber har han, men det ska han heller inte behöva få hoppas jag.
Han är lika glad och gó som vanligt, dessutom har han ätit riktigt bra och druckit massor med vatten idag...vilket ju också är viktigt ;-)

Det är helg nu, och eftersom jag har beslutat att inte ta med Tor att handla idag, så skulle M fixa det på vägen hem...(han skulle ändå köpa med sig lite fredagsmys ;-)...

Glad fredag underbara Du!


En snvuig tröttis laddar batterierna inför pappas hemkomst?...

No comments: