Saturday, September 26, 2009

Tjohoo!

Ha!, första dagen tillbaka på jobbet är avklarad!, och jag älskar att jobba.
Jag har alltid tyckt om att jobba inom vården, men jag hade nog glömt hur trevligt det faktiskt är, för idag kom känslan verkligen tillbaka, och jag stortrivs!

Nog om det, jag har saknat mina killar här hemma.
De har varit på stan och fikat med svärmor, hämtat ut en bilbarnstol och köpt en fin tröja till M, så de har förmodligen haft för fullt upp för att hinna sakna mig, men det ska bli urmysigt att ha hemmakväll med dem ikväll, och eftersom de nya, spännande recepten är slut, så faller vi tillbaka och kör en favorit i repris ikväll...hemmagjord pizza ;-).

Jag har just kommit hem från en prommis med Tor och mamma, M har haft sällskap här hemma av Niklas och tittat på Fotboll...

Har ni haft en bra lördag hittills?

No comments: