Saturday, September 19, 2009

Sol!

God lördagsmorgon alla bloggisar.
Jag har haft sovmorgon då M ju är hemma idag, så han och Tor har varit i farten sedan kl 07.00...vilket resulterade i att Tor somnade lagom till att jag vaknade strax innan 09.00, så nu längtar jag till han vaknar så jag kan få ett leende av min skatt =)

Det blir en soft dag hemma hos oss. Inga planer eller to dos, så vi tar dagen som den kommer.
(Kanske tar jag en sväng till gymmet senare...men bara kanske)
Hoppas ni njuter helgfeeling och sol!

Tor och M var hos svärmor och svärfar igår när jag var på gymmet.
Då var Tor på såhär bra humör när han fick träffa sin farbror Robin.
(Jag tycker bilden talar för sig själv =)

2 comments:

annett said...

visst är det en härlig bild

Linda said...

Ja jag tycker den är urskön!