Monday, September 21, 2009

Happy Birthday världens bästa Daddy ;-)

Jag har haft bolggen i 1 år på lördag...och forfarande så har M aldrig fyllt år här på bloggen ;-) Haha, någon kanske har undrat om M aldrig fyller år, men det gör han, idag!
Happy Birthday Daddy!, säger jag och Tor och hoppas att pappan i vår familj får en underbar dag både på jobber och här hemma i eftermiddag/ kväll!
(Dessutom är det exakt 2 år sedan som vi gick ut officiellt som ett par ;-), ville bara få med det också...
Så idag ska jag och Tor ägna dagen åt städning här hemma och tårtbak, eftersom vi ska ha lite kalas här ikväll.
Bara närmaste familjen kommer, men det kan ju vara kul att ha städat och fint ändå ;-)...
Tårtan står jag för, men smörgåstårtan står svärmor för, och för det är jag jätte tacksam.
Bild på Marcus, från förra året när vi var i Göteborg

Var dag är värld att firas, vad har Du att fira idag?

5 comments:

Tina said...

Grattis tii M!
Fira o fira, nja, nog inte så mkt faktiskt, ska ta hand om tvätten... :P

Linda said...

Haha, ja, och för att fira kravs tydligen en del förberedelser...jag har massor kvar här hemma att städa ocg fixa innan jag kan göra mig iordning själv...Det är jobbigt att fira ;-)

annett said...

men du behöver inte slita så för vår skull. Vi tar det som det är. Föresten så har ni det alltid fint

svärmor

Linda said...

Om inte för någon annans skull, så åtminstonde för min egna ;-)...Jag gillar att ha det fint

VBF said...

Du har ju lärt dig från mästaren hur man INTE ska ha det...........
Puss J xx