Friday, September 11, 2009

God morgon från oss!


Idag har jag en lite snuvig men happy Tor här hemma. Jag har bestämt att inte gå våran morgon/förmiddagsprommis, utan vänta och se hur vädret blir längre fram på dagen.
Det är lite kyligt ute såhär på morgonkviskten, (trots sol), och jag tror att han behöver få hålla sig innomhus idag egentligen. Vi ska ju åka och handla och det käns som det räcker...
Jag vill ju inte att han ska bli sjuk, för på tisdag böjar ju babysim, och då måste vi vara friska och krya =).
Förresten har vi fått happy news i vecka, nämligen så har vi fått ett datum som vi ska få tillgång till vårat nya hem.
Men jag håller flytten utanför bloggen ett tag till, för den kommer ändå inte ske förens nästa år. Men det käns jättekul att ha fått ett datum, för då har man ju något att se fram emot och planera lite efter...Åh, vad jag längtar till vi ska flytta =).
Vi trivs visserligen jättebra här, men såklart blir det ju lite trångt i en tvåa, och en liten bebis tar mycket mer plats än man skulle kunna tro...
Godmorgon från oss!

2 comments:

farmor annett said...

vi får väl verkligen hoppas att han inte blir värre än nu. Det blir så besvärligt att sova med nästäppa. krya på dig min lille goding farmor

Linda said...

Ja, jag hoppas att denna dagens vila ska göra skatten gott.