Friday, September 11, 2009

Godkväll bloggisar!

Nu är jag nästan färdigpackad. Resten får jag packa ner imorgon innan avresa...åh, vad spännande det ska bli.

Jag kanske inte har berättat så tydligt om vad det är som jag ska göra i helgen egentligen?
Jag ska iaf åka till Jönköping och träffa 3 nyfunna vänner som jag har mailat med sedan januari i år. Vi hade BF i samma vecka =)
Tjejerna som jag ska träffa är Tina, Cattis och Anna-Maria, och jag slår vad om att de är minst lika trevliga i verkligeheten, som de är i mailen vi skriver =).

Vi har bokat varsitt rum på ett hotell i Jönköping, vi ska snacka massor mama/girls-talk, dricka vin, gå ut och äta middag, och snacka lite mer. Eftersom våran träff dessutom är barnfri så kommer vi antagligen sova ut hela natten och sedan avnjuta en härlig hotellfrukost tillsammans,(utan att bli avbrutna av barn och bebisar), innan det åter börjar bli dags att återvända hemmåt...Det kommer bli FAB!

Jag kommet inte att ha med datorn, då M ju gärna vill ha den kvar här hemma.
Men jag kommer såklart ha med min kamera och ta massor med bilder, så bloggar jag när jag kommer hem på söndag ;-)...
I morgon smäller det tjejer!

(Jag bloggar såklart ett inlägg innan jag åker imorgon också)



Playtime i eftermiddags.
Vi gillar ju speglar ;-)

No comments: