Sunday, September 20, 2009

Morgonmys

Jag myser med Pepsi här bredvid mig

Happy söndag!

Nu är jag vaken och snart ska jag och M äta frukost, M fixar i köket, och jag får inte vara med tydligen ;-).

Även idag så gick killarna upp tidigt så Tor har just ätit frukostvälling och somnat så jag sitter här i soffan och bloggar medans jag myser med våran andra "bebis", Pepsi =)...

Nu börjar det bli kyligare ute och han har påbörjat sin innomhusperiod ;-), ni visste väl att Pepsi, (av eget val), bara är utekatt under sommaren och innomhuskatt under vintern, haha, han är för rolig.


Killarna har haft morgonmys här hemma





3 comments:

Fröken jag said...

Shit vad han är söt, Linda. Som en liten docka :D

Linda said...

Tack,tack...det värmer i hjärtat när man får höra sånt om sina barn...inte sant?

Hannis86 said...

Hej!

Grattis till din son