Sunday, September 13, 2009

Ett dygn i Jönköping

Hejsan på er!
Nu är jag hemma efter att ha spenderat ett jättetrevligt dygn med mina nya vänner i Jönköping.
Här kommer dygnet i bilder =)...
Mitt rum på Grand Hotel.
Tjejerna på "Bernards", där vi intog goda sallader till lunch =)
På jakt efter en ICA-affär
Jag är redo för middag med tjejerna!

Alla fyra mamas på fördrink på mitt rum!
På väg till restaurangen
Kvällens restaurang fick bli "Le trottoir"
Tjejerna på "Le trottoir"
Skål för fyra FAB mamas!
Jag på "Le Trottoir"
Jag åt fantastiskt god Grillad råbiff med aioli, pommes och sallad =)
Min efterrätt, (En Irish coffé)
På väg tillbaka till hotellet råkade vi slinka in på en pub, ("Sir Simons")...
...där de hade trubadur =)
På väg ner till frukosten i morses.
Frukostbuffé. (Bäst av allt med att bo på hotell ;-)...
Innan vi alla splittrades för att åtevända till våra hemorter, gick vi på markand som utspelade sig att vara på Emil i lönnebergas tid. Jättehäftigt med att utklädda teaterfolk och alla hantverk, musik, skådespel etc =)


Hoppas att ni också har haft en trevlig helg hittills.

4 comments:

Lena Askerlund said...

Ser ut som att ni hade ett riktigt trevlig dygn tillsammans! Det hade ni säkert behov av och var defenitivt värda!

Linda said...

Ja, det var verkligen välbehövt och väldigt trevlig!

Tina said...

Det ser ju bra ut! Vilka tjejer!! Wohoo! Vi hörs! Kram

Linda said...

=)...och bra var det ;-)