Sunday, September 27, 2009

Efter en helg i arbete...

Nu är jag hemma efter en helgs jobb. Jag måste säga att jag absolut tror att det är nyttigt, (för oss alla i familjen), att jag kommer hemifrån, och Tor och M får spendera lite far och son tid tillsammans. Denna helgen har verkligen gått superbra trots omställningar =).

Nu ska M ut och springa snart, och jag och Tor ska ta oss en promenad. Jag är trött, men hoppas på att lite frisk luft ska pigga upp ;-).

Hoppas att ni också har haft en bra helg och att ni är redo för ännu en ny vecka ;-)...


En trött men happy mama, på väg hem från jobbet för denna helgen...

4 comments:

linda said...

Hej. Vill bara säga att ja o Daniel testade biffarna med potatis men i stället för salsan hade vi tsatsiki. fantastikst gott. Ser fram emot fler recept. //Linda

Linda said...

Vad skoj! Ja, jag ska försöka fixa fram lite fler intressanta recept att dela med mig av =).

VBF said...

jag har ny favorit. Ungsbakad lax med citron o svartpeppar, Sweet potato (dom röd-oranga långa)mos med pesto och roccola. yum yum

Linda said...

Mmm, lax är ju så gott...den får jag och M nästan prova en dag ;-)