Friday, September 25, 2009

Happy mama!

Gissa om jag blev en happy mama nu när jag just kom hem från gymmet.
På bordet möts jag av en överaskning som M har fixat ihop till mig. En goodiebag!
Jag älskar i vanliga fall att ge bort goodiebags, och nu hade M bestämt sig för att jag förtjänade en jag med =). Jag blev överlycklig, och nu har jag en mörk mint choklad att njuta av ikväll framför Tven, och en tidning att läsa imorgon på rasten på jobbet =)...


Alla dessa fina saker hade M köpt till mig och stoppat ner i en presentpåse.
Snacka om lyx att få en goodiebag, en fredag!
Tack älskling, du är finast!

4 comments:

svärmor said...

väldigt gulligt. Tänk på vem som fostrat denna svärmorsdröm

Linda said...

Riktig "Husband material" ;-), det var därför jag var snabb när jag fick chansen...som kvinna känner man sådant när man träffar en ny karl, hehe...

Jessie said...

Visade cK detta inlägg & undrade varför jag aldrig får något sådant... Men du ska ju inte äta sån där choklad, säger du ju, sa cK... Men det är ju en massa annat också, försökte jag... Ja, ja... Jag får la köpa ena tidning te dej då... Hmmm...

Linda said...

Haha, de är för roliga. Dessa karlar ;-)... Nu väntar du med spänning förstår jag =)...